Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Определено стигам до извода ,че ми беднее сметта в високите обороти,понеже при пълна газ на един и същи баир нагоре на бенз ми спира да ускорява на 6к оборота,а на газ като е колата си продължава да набира,макар и бавно ( предвид че говоря за скорост от 180км по нагорнище на края на 4-та или около 5к на 5-та скорост).
    За 5-та е нормално да не набира нагоре баир ( който си е стръмничък) ,но на 4-та при 6 хил.об да спира да набира,а на Газ да продължава,някак си нее нормално
    Та се питам,какво трябва да направя за да не ми беднее сместта в високите обороти. Като работи на място на загрял мотор си дава 0.94волта ( колкото трябва да е), при 3000 об си дава около 2.1 волта което пак е в норма,но при пълно натоварване не стига над 4.2-4.3 волта,което според мен си е бедна смес.
    Last edited by don_pepone; d.m.y г., 21:44.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Ами не е това, което си оградил. Би трябвало да е.... едитнах, защото ми е много трудно да го обясня, сега ще покайа една снимка че е по лесно... Хммм... сега разгледах снимки в нет-а и не виждам от страната от която е по принцип дупка за 6-тограм... Виж на снимката която си дал вдясно от ограденото една овална "дупка" в алуминиевия корпус... странна работа... Иначе принципа е такъв, ако имаш шестограм разбирасе. Шестограма се явява регулиращ байпасния канал, който заобикаля клапата. Когато го развиеш дефакто на празен ход си регулираш количеството бензин, което ти позволява да отхлабиш пружината без да удавиш колата на празен ход. По този начин ще имаш повисоки показания във високите и съответно повече гориво. В този ред на мисли, защо не опиташ с ръка да отвориш клапата докрай и да видиш какви показания ще даде, защото може да е проблема някаде в потенциометрите или електрониката, въпреки че ме съмнява...
      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 11:23.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Определено стигам до извода ,че ми беднее сметта в високите обороти,понеже при пълна газ на един и същи баир нагоре на бенз ми спира да ускорява на 6к оборота,а на газ като е колата си продължава да набира,макар и бавно ( предвид че говоря за скорост от 180км по нагорнище на края на 4-та или около 5к на 5-та скорост).
        За 5-та е нормално да не набира нагоре баир ( който си е стръмничък) ,но на 4-та при 6 хил.об да спира да набира,а на Газ да продължава,някак си нее нормално
        Та се питам,какво трябва да направя за да не ми беднее сместта в високите обороти. Като работи на място на загрял мотор си дава 0.94волта ( колкото трябва да е), при 3000 об си дава около 2.1 волта което пак е в норма,но при пълно натоварване не стига над 4.2-4.3 волта,което според мен си е бедна смес.
        Не може по максималната стойност на дебитомера да определиш сместта всичко става с мерене За мен на тоя мотор му стигат тия стойности на дебитомера На всичкото отгоре имаш ремап, ако всичко е наред няма как колата да е бедна, замисли се малко, ремапва се за да е правилна сместта, са вече ако не е си е друга бира
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • Тя си му беше добре сместа тука. Имаше някакви драми с дебитомера тогава. Веднъж върви на 12.5 при следващо натискане отива до 11. И така следващия пък пак си държи 12.5...

          Братле... не знам защо се занимаваш с този дебитомер още? Както ти каза Бобо по напрежение не можеш да си сигурен каква е сместа първо защото не е сигурно дали въобще измерва вярно и това напрежение дали отговаря на истината.

          Трябва пак да се закачи сондата, да се мери и да се настройва с нея.
          Last edited by oem; d.m.y г., 13:00.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Нормално е да показва 11 смеси като даваш газ 2-3 път и после пак да се връща на 12.5, просто влиза в други карти
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • аАз дебитомер си намерих друг със същият номер,но явно беше пипан и той понеже ми ми давеше колата с гориво та чак играеха оборотите(даваше 1.15-1.2волта на празен ход, а при 3к оборота 2.5-2.6 волта) . На ръка като дам докрай клапата ми дава 4.6, а при максимална газ отива макс на 4.2,при положение че си дава правилните стойности на празен ход и на 3к оборота.
              Най-странното е защо на газ си върви по добре във високите
              Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:26.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Защото така ти е настроена газовата. Нагласи бензиновите времена на газ във високите да са еднакви както на бензин така и на газ и ще видиш, че разлика няма да има.

                ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Нормално е да показва 11 смеси като даваш газ 2-3 път и после пак да се връща на 12.5, просто влиза в други карти
                Принципно има енричмънт при вторичен тротлинг както и обогатявания в други ситуаци, но множителя им е малък за да ходи до 11 че и под 11 даже (10 и нещо). Това не е турбо кола, за да има толкова голям енричмънт.

                Този дебитомер беше въртян, ние тука го въртяхме пак след като първия път смесите не излязоха както трябваше да са по картите. След проверка на празен ход също не беше добре. След което и на празен ход си дойдоха смесите и при фулл тротъл и при частичен товар...

                don_pepone: След настройките колата вървеше перфектно. Нали така? Какво стана после?

                Единствения вариант така от разстояние да разберем ние както и ти, какво става със смесите е да проследиш как се движи напрежението на ламбдата по време на пълно натоварване.
                Last edited by oem; d.m.y г., 17:04.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • След настройката колата наистина си вървеше добре,спор няма. Просто на скоро забелязах това явление,понеже често минавам по един и същи маршрут с един сравнително стръмен баир нагоре ,дълъг около700-800 метра и си пробвах как се държи колата. Като я зсиля преди това набира яко и като дойде баира в края на 4-та при 6000об и спира,ама напълно спира- никакво ускорение,слагам 5-та пада на 5000об и си седи там. Обърнах колата и минах пак,но на газ и колата не спираше да ускорява ( макар и доста бавно,но не спираше) .
                  Същотоо явление ми направи впеатление и на магистралта,само че на 5-та,стига си 6000 об и почти спира да ускорява и то не нагоре по баир. А съм, я пробвал и преди и си отиваше до прекъсвач на 5-та.
                  П.С. Колата на газ я карам на така нареченият икономичен режим,който уж подава малко по малко газ от нормалното ( уж за икономия на дълъг път)
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Трябва да се измери пак сместа... виж закачи се мултимер на ламбдата и гледай напрежението при пълно натоварване в тези условия които са проблемни и си запиши какво е на бензин и какво на газ.

                    Другия вариант е с диагнсотика в движение да гледаш ламбдата.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • С мултицет мога да я измеря ,ама диагностика дето да е за лаптоп за моята кола няма,то тая ВИЗА вече отживява и в Добрич не знам някой да има възможност да мери в движение.
                      Иначе на празен ход сондата си чертае динамично и при подаване на рязка газ и си вдига до към 900м.волта,но това на празен ход. скоро ще я меря и в движение и ще видя как щее.
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • А бензиновото филтърче на колко км/години е ?

                        При мен неговата замяна има доста приличен ефект във високите обороти.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • Ами на около 25к км е,но над 15 от тях са минати на газ
                          П.с. Колата я карам само с 98 и 100 октана
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            С мултицет мога да я измеря ,ама диагностика дето да е за лаптоп за моята кола няма,то тая ВИЗА вече отживява и в Добрич не знам някой да има възможност да мери в движение.
                            Иначе на празен ход сондата си чертае динамично и при подаване на рязка газ и си вдига до към 900м.волта,но това на празен ход. скоро ще я меря и в движение и ще видя как щее.
                            Замира ама нее ептем умряла Визата
                            Някои ден ако се засечем някъде по сбирки и тн ще може и в движение да се гледа...
                            Attached Files
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Еваларка за това Мимо,видях какво си направил още миналата седмица и се изкефих,само дето в нашию малак град няма такива ентусиасти
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Колега, виж какво намерих по твоя въпрос, а и изобщо по въпроса с дебитомерите на по-старите версии на 155-цата:
                                http://www.splitsec.com/spike/Alfa_R...AlfaRomeo.html
                                Пичовете продават риплейсмент на стария тип дебитомери с клапата (Air Flow Meter). Тяхното е MAF сензор, доколкото разбирам, който май е plug and play, но ти ще прочетеш по-подробно. Давал по-добър тротъл респонс и подобрения в мощността и въртящия момент.

                                Comment

                                Working...
                                X